Bij iedere bestelling die u plaatst kunt op basis van de hoogte van de bestelling in aanmerking komen voor spaarpunten. Deze spaarpunten kunt u bij uw volgende bestelling dan indien u dat wil weer inleveren voor korting op het orderbedrag.
Iedere spaarpunt vertegenwoordigd een waarde van 1 euro.
Hoeveel punten kan ik krijgen bij een bestelling ?
De opbouw van het spaarpunten systeem is gebaseerd op staffels. Deze staffels zijn :
1 -> € 15,-
3 -> € 40,-
8 -> € 90,-
15 -> € 150,-
Op basis van het order bedrag wordt de hoogste staffel bepaald, deze spaarpunten voor deze staffel worden eventueel aangevuld met de eerstvolgende hoogste staffel totdat het restbedrag lager dan € 15,- is. De som van de staffels worden toegekend en opgeslagen in uw account gegevens.
Totaal krijgt u dan 8 + 3 + 1 = 12 punten wat een korting van € 12,- betekend op uw volgende bestelling.
Hoe kan ik zien hoeveel spaarpunten ik heb ?
Als u op de webshop klikt op "Mijn account" in de menu balk kunt u vervolgens inloggen (als u nog niet ingelogd was). Na het inloggen kunt u uw huidig aantal spaarpunten zien.
Hoe werkt het inwisselen ?
In uw winkelwagen ziet u een sectie voor het spaarpunten systeem, daar ziet u uw huidig aantal punten, de te ontvangen punten en de hoeveelheid Spaarpunten die u heeft na het plaatsen van deze bestelling.
Door middel van de knop "Inwisselen" kunt u uw spaarpunten inwisselen. U ziet direct hoeveel korting dit oplevert op het totaalbedrag.
Door middel van de knop "Annuleren" kunt u het inwisselen annuleren en de punten eventueel opsparen voor een volgende bestelling.
Webshop gebruik
Hoe werkt de navigatie ?
In de grijze balk onder het logo vindt u een lijst van de hoofdcategorieën, zodra u op één van de categorieën gaat staan zal er (indien aanwezig) een lijst verschijnen met daarin de beschikbare sub-categorieën.
Daarnaast is er in de linkerkant een sectie met de naam Producten zichtbaar, hier vindt u bovendien een overzicht van de hoofdcategorieën (indien opengeklapt ziet u tevens de sub-categoriën).
De twee bovengenoemde opties tonen alleen de hoofd- en eerste subcategorie. Bij keuze van een categorie zal er in het midden van het scherm een overzicht gegeven worden van de eventuele additionele subcategorieën, mochten deze bestaan. Door het klikken op de subcategorieën kunt u steeds gerichtere productlijsten op het scherm krijgen.
Als u terug wilt in de categorie structuur kunt u uiteraard weer op de categorieën klikken in de grijze balk onder het logo of de producten sectie in het linkergedeelte. Het is tevens mogelijk op het bewandelde pad tussen de categorieën terug te wandelen door middel van het kruimelpad dat bovenin het middenvenster wordt weergegeven tijdens categorie/product weergeven.
Hoe kan ik gericht zoeken naar producten ?
Daar zijn een aantal mogelijkheden voor :
1. Categorie structuur
De categorieën zijn logisch ingedeeld en geven inzicht in de merken, type producten en product attributen, zoals bijv. gewicht. Door het navigeren naar de juiste subcategorie kunt u de product lijst limiteren tot de producten die u wellicht zoekt.
2. Zoek functie
Aan de linkerkant van de webshop ziet u bovenaan een zoek functie staan, u kunt daar één of meerdere woorden invullen om de producten te vinden waar dit woord in voorkomt. Tijdens het zoeken kunt u eventueel kiezen voor de optie "Meer zoekcriteria". U heeft dan tevens de mogelijkheid om alleen te zoeken naar producten van een bepaald merk, met foto en/of voorraad of in een bepaalde prijsklasse.
3. Tag cloud
Aan de linkerzijde onder de product categorieën ziet u een verzameling trefwoorden in verschillende grootte. Deze "tag cloud" is opgebouwd naar aanleiding van de trefwoorden die bij een product zijn ingevuld. Door het aanklikken van een trefwoord krijgt u alle producten te zien die dit trefwoord gekregen hebben, zoals bijvoorbeeld een bepaalde kleur. Het aantal trefwoorden in de cloud is beperkt, dus mogelijk niet alle trefwoorden zijn hierin beschikbaar.
Hoe kan ik mijn gegevens inzien en aanpassen ?
Als u ingelogd bent kunt u gebruik maken van de link met de tekst "Mijn account" aan de rechterzijde van de webshop in de grijze balk. Als u dan nog niet ingelogd was, dan kunt u eventueel alsnog inloggen om de geregistreerde gegevens in te zien.
Eenmaal inlgelogd en op de pagina van "Mijn account" staan er drie functies ter beschikking;
1. Bestelhistorie bekijken
Hier kunt u reeds eerder geplaatste bestellingen terugvinden, zodat u kunt zien wat er besteld is.
2. Wachtwoord wijzigen
Via de link kunt u uw wachtwoord wijzigen indien u dat wenst.
3. Persoonsgegevens inzien/wijzigen
Mochten er veranderingen hebben plaatsgevonden in uw persoonsgegevens, dan kunt u deze hier doorvoeren
Werkt de webshop ook op mobiele apparaten ?
De webshop biedt ondersteuning qua functionaliteit voor gebruik op mobiele apparaten, of u nou gebruik maakt van een gewone PC of een mobiele telefoon. De layout van de website is volledig geoptimaliseerd voor gebruik op een klein scherm. Afhankelijk van het gebruikte apparaat en de identificatie van de browser kan de webshop wellicht niet in de mobiele versie getoond worden.
Probeer het eens uit en laat ons weten wat u ervan vindt.
Zijn mijn gegevens veilig bij deze webshop ?
Ja, wij gebruiken uw geregistreerde gegevens alleen maar ten behoeve van een correcte werking van de webshop. Cruciale acties, zoals inloggen en bestellen, zijn derhalve ook afgeschermd en gebeuren in een beveiligde omgeving, zodat uw gegevens niet te onderscheppen zijn.
Deze website gebruikt cookies om het bezoek te meten, maar daar slaan we geen persoonlijke gegevens bij op.
Daarnaast zullen wij uw gegevens nooit en te nimmer overhandigen aan een derde partij, noch zullen wij u geen mailings toesturen indien u zich niet heeft ingeschreven voor de nieuwsbrief.
Betalen en verzenden
Wat zijn de verzendkosten ?
De verzendkosten binnen NL bedragen € 5,75
Indien het totaalbedrag van de producten in de winkelwagen meer dan € 100,- bedraagt, hoeft u geen verzendkosten te betalen.
Voor België / Duitsland bedragen de verzendkosten € 9,25
Indien het totaalbedrag van de producten in de winkelwagen meer dan € 150,- bedraagt, hoeft u geen verzendkosten te betalen.
Welke betalingsvormen zijn er mogelijk ?
De betalingsvormen zijn visueel weergegeven aan de rechterkant van de webshop onder het kopje "Betaalmethoden".
De beschikbare methodes zijn :
- Betaling vooraf
- iDeal overboeking
(met ondersteuning voor de banken : ABN Amro, ASN, ING, Rabobank, SNS, Regio Bank, Triodos, van Lanschot, KNAB)
- MisterCash/Bancontact (België)
- SOFORT Banking (Duitsland)
- Paypal
(met ondersteuning voor bankoverschrijving, Visa, MasterCard, American Express, Discover Network)
Is het betalingsverkeer beveiligd ?
Ja, het gehele ordertraject in de webwinkel is beveiligd met Secure Socket Layer (SSL). Op het moment dat u van de winkelwagen naar het orderproces gaat schakelt automatisch de pagina om naar een beveiligde verbinding en securearea.eu. Dit kunt u ook bovenin in uw adresbalk zien. Het adres begint met https:// en u zult of onderin het venster of naast de adresbalk een sleuteltje zien. De verbinding kan daardoor dus niet "afgeluisterd" worden.
Met welke pakketdienst worden de bestellingen verstuurt ?
Voor het versturen van de bestellingen maken we gebruiken van MyParcel.
MyParcel maakt gebruik van de distributie van PostNL. PostNL biedt het pakket, nadat ze het hebben ontvangen, binnen Nederland na één werkdag aan. Als de geadresseerde op het moment van bezorging niet aanwezig is, zal Post het pakket proberen af te leveren bij een van de (directe) buren en bericht de geadresseerde daar vervolgens over. Indien het pakket ook niet bij de buren bezorgd kan worden, neemt de koerier het pakket weer mee. Ook in dit geval zal de koerier daar een bericht over achterlaten. Op dit briefje staat een code, daarmee kan de geadresseerde via internet de bezorg- dag en locatie wijzigen. Als dit niet gebeurt zal de koerier het pakket de volgende werkdag opnieuw proberen aan te bieden. Wanneer de koerier er ook bij de tweede poging niet in slaagt om het pakket (bij de buren) af te leveren, wordt het pakket naar de dichtstbijzijnde afhaallocatie gebracht. Hier kan de geadresseerde in het bezit van legitimatie en de barcode, het pakket vanaf volgende dag tot drie weken afhalen.
Krijg ik een track & trace code om de levering te volgen ?
Ja, zodra de zending aangeboden word by MyParcel zult u daarvan op de hoogte gebracht worden via een email. In deze mail zal de unieke barcode verschijnen, als link naar de track & trace pagina van PostNL.
Ik wil gebruik maken van mijn herroepingsrecht, hoe doe ik dat ?
Nadat de levering heeft plaatsgevonden heeft u 14 dagen zichttermijn waarbinnen u kunt besluiten of u de artikelen wilt behouden of niet. Binnen 14 dagen moet u kenbaar maken aan ons via de via email naar info@viagala.nl of via de contact pagina. Wij zullen dan met u het retour proces doornemen. Voor de retourzending komen ten hoogste de kosten van de verzending voor rekening van de consument.
Na het kenbaar maken heeft u 14 dagen de tijd om de artikelen te retourneren. Na ontvangst en controle van de geretourneerde artikelen maken wij het totale bedrag van de teruggestuurde artikelen binnen 14 dagen over naar uw rekening.
Om gebruik te kunnen maken van uw herroepingsrecht moet u aan de volgende voorwaarden voldoen :
1. De artikelen moeten ongeopend, ongebruikt en onbeschadigd geretourneerd worden
2. Boeken mogen niet geretourneerd worden
Gebruik van de producten
Help, een allergische reaktie op de schmink, en nu ?
Het beste is om zo snel mogelijk de schmink met een natte doek te verwijderen van de huid.
De producten zijn volledig en grondig getest op allergieën en voldoen aan alle wettelijke normen, maar mocht er onverhoopt toch een reactie komen neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op.
Hoe gebruik ik de Ybody glitter tattoo kits ?
De gebruiksaanwijzing van de Ybody glitter tattoo producten is als volgt :
1 - Huid schoonmaken en eventueel ontvetten
2 - Witte deel van het sjabloon verwijderen en sjabloon aanbrengen op de gewenste plek
3 - Sjabloon aanwrijven en het transparante deel verwijderen
4 - Dun laagje lijm aanbrengen
5 - Sjabloon verwijderen en wachten tot de lijm transparant is
6 - Glitters aanbrengen met een kwastje en het overtollige wegvegen met een borsteltje
Blijft 3 tot 7 dagen zitten
Eventueel gemakkelijk te verwijderen met babyolie
P.S. Product niet te dicht bij de ogen gebruiken
(Lijm is dermatologisch getest en is huidvriendelijk)
Zit uw vraag er niet bij ?
Hoe kan ik aanvullende informatie verkrijgen ?
Graag willen we proberen alle noodzakelijk en bedenkbare informatie ter beschikking stellen op de webshop. Het kan echter voorkomen dat er specifieke vragen zijn waarmee u blijft zitten. We stellen het zeer op prijs als u deze vragen kenbaar wilt maken aan ons. Dat is mogelijk via aan email naar info@viagala.nl of via de contact pagina.